Traži
Traženi pojam: tijelo
Ukupno rezultata: 50.

... smanji zahtjevnost logistike, a samim time i cijena uspona, a opet da mogu iskusiti kako će mi se tijelo i um ponašati na toj visini, kako je živjeti u šatoru kroz duži period i sve ostale komponente koje ...
... taj blok treninga koji je specifičniji za uvjete na ultrama tek dolazi. Naravno, kako su kilometri išli dalje, noge i tijelo su bivali sve umorniji i negdje oko sedamdesetog kilometra sam osjetio laganu ...
... i legendarnog Kleka! Sav taj prirodni spektakl će biti upotpunjen detaljno obilježenim stazama, timom koji će ti na kontrolnim točkama okrijepiti, ne samo tijelo, već i dušu, budnim okom uvijek spremnog ...
... kuhače uz obilno zalijevanje ukusnim čajem.  U Namcheu se gotovo u pravilu ostaje dva dana da bi se tijelo aklimatiziralo na visinu. Nužnost toga smo saznali kad nam je Markus oksimetrom izmjerio razinu ...
... I bilo je osim što sam se smrznula, za razliku od ostalih radila nogama dok su oni u neoprenu plutali na vodi i samo vukli rukama i tijelo štedilo energiju za dalje, grčevi me lovili, kad sam isplivala ...
... tijelom. To je za mene jedan potpuno nov i prekrasan osjećaj. Prvi dio makadamske staze je bio relativno lagan, iako nam je vjetar nosio prašinu u oči, ali vjerujte mi, ništa mi nije smetalo...uživala ...
... i potaknuli kretanje kao aktivnost koja je najvažnija za tijelo koje dugotrajno sjedi većinu vremena. Bilo da se prvi put želite odvažiti na planinarenje ili ste već aktivni planinar, ovo je prilika za ...
... AYURVEDOM DO ZDRAVLJA. Navratite! Posjetite AYUGARDEN štand, i ISKORISTITE BROJNE POPUSTE! Sve informacije o Ayurvedskim biljkama, koje liječe gotovo sve te ozdravljaju i Duh i Tijelo potražite na ...
... sport na svijetu koji ne uključuje nikakvu zaštitnu opremu, osim izuzetno istreniranog tijela i strogo koncentriranog uma skakača. U tri sekunde, koliko skok traje, tijelo dostiže brzinu i do 90 kilometara ...
... odlučim onda jednostavno nema odustajanja stoga sam odlučio krenuti samostalno, onako kako mi intuicija i tijelo govore te sam sve te tablice odbacio i krenuo u pripreme van svih regula. Plan koji sam ...
... ADV SKIN 3 SET (12 ili 5 litara), koja nije samo naprtnjača, već savršen homogeni sustav.  Radi se o prvoj naprtnjači za trčanje koja se doslovno lijepi uz tijelo i garantira savršenu udobnost za vrijeme ...
... Međutim, tijelo se prilagođava na rutinu u roku 3-4 tjedna, stoga prilagodite svoj  trening računajući na to. Primjerice, ako ste trčali četiri ponavljanja dionice od kilometar i po u tempu od 10 km ovaj ...
... umorom, ni matematikom. Vozimo polako al napredujemo sigurno. Tek sad pričam Horvatu kakav Horor sam proživljaval i hvalim se da sam preživio. Veli on "to je to, pobjeda uma nad tijelom". Nastavljamo ...
... koje ljudsko tijelo može podnijeti bez ikakve zaštitne opreme. Najbolji svjetski skakači svoj život posvetili su visinama, a pri svakom skoku njihovo ubrzanje čak prelazi mogućnosti jednog sportskog automobila. ...
... pritom izvodeći pravu umjetnost sa svojim tijelom. Skakači s 27 metara visine skaču bez ikakve zaštite ili posebne opreme pa ne čudi zašto ovaj sport često nazivaju najčišćim ekstremnim sportom na svijetu. ...
... rekord u najmanjem volumenu u koje se ljudsko tijelo može saviti pristisnuto uz snježnu stijenku. Mojim supatnicima nije bilo ništa bolje, štoviše bili su uz to prisiljeni trpiti i moje povremeno grintanje ...
... uzbrdice. Tijelo je jednostavno otkazalo poslušnost. Jedino što me još guralo naprijed je snaga volje. U jednom trenutku, pred sam kraj uspona, vidio sam da nas tim Općina Hrvace sustiže. Svjestan sam ...
... se na vježbama vlastitim tijelom, zanimljivo je kako za vježbače tako i za publiku. Naučene vještine povezuju se i prezentiraju uz muziku kao freestyle. U subotu radionicu street workouta vodi ekipa ...
Kako živa u termometru pada, tako se spušta i naša motivacija. Što je najgore, raste naše potreba za većim brojem kalorija.  Za hladnih dana naše se tijelo bori ostati toplo tako da je prikladno oblačenje, ...
... provodili u višim područjima Velebita, pokojnik bi se na rukama nosio do naselja smještenih u nižim krajevima. Na ruti tog puta, bila su mjesta gdje bi se nosači odmorili i spustili tijelo na tlo, a zagrobni ...